followers  view all

Groups
lifangxiang is not in any groups
lifangxiang

Anmeldelse: FIFA 16 emergeny room et vaskeægte pletskud

Oct 11th 2015 at 6:49 PM

Når guy kalder fodbold with regard to "det smukke spil", så emergeny room det som regel fordi, in hun mange finesser, taktikker samt ikke mindst mål går op i en højere enhed, samt giver dig en vare ulig meget andet. Mire bliver underholdt, når en dribler, skyder samt scorer, ligesom guy har mulighed for føle sig håbløst nede, når ens keep taber. Som tilhænger -- eller spiller -- af det smukke spil gennemlever guy op- samt nedture, der emergeny room helt unik with regard to sporten.

FIFA har altid været garant with regard to our god underholdning på grønsværen, samt i hun seneste par år har det klart været det bedste fodboldspil på markedet. Den største konkurrent, Pro Development Soccer, emergeny room først igen ved in finde fodfæste, samt derfor kunne guy frygte, in fifa coins var begyndt in tage lidt let på genren.

Det emergeny room dog ikke tilfældet med FIFA 16. En række gennemgribende ændringer emergeny room blevet foretaget with regard to in rykke tættere på virkelighedens boldspil, blandt andet et lavere tempo, således guy ikke længere vil have lynhurtige spillere with regard to in kunne følge med i kampen, males kommer langt alene på our god spilforståelse.

Har guy ikke spillet FIFA 16 før, eller emergeny room det lidt længe siden, in guy i det hele taget har haft med FIFA in gøre, så vil årets største forskel kunne mærkes i, in spillet emergeny room droslet ned i tempo. Succes på banen emergeny room ikke længere underlagt spurtens overstrålende betydning. We stedet emergeny room det taktiske overblik en af årets absolut vigtigste kundskaber.

Det emergeny room et kærkomment fokusskifte, samt FIFA føles nu simply naturligt samt balanceret. Angrebene emergeny room især blevet meget mere tilfredsstillende. At arbejde bolden op advertisement banen emergeny room nemlig ikke nogen let opgave, males når ti afleveringer pludselig uncovered klikker, samt angriberen sender bolden i mål, så emergeny room det en helt anden glædesrus, guy oplever.

We sidste års udgave kunne guy nemt tage et mål with regard to givet, når eksempelvis Seydou Doumbia alene kunne hamre forbi midtbane samt forsvar with regard to derefter in drible udenom målmanden samt trisse bolden i mål. Det emergeny room nu en sjældenhed, som det bør være.

Kigger guy simply overordnet på FIFA, emergeny room hun velkendte spildele så som karriere, både som office manager samt spiller, Pro Golf clubs, turneringer samt det ultra-populære FIFA Greatest Group selvfølgelig også in finde i pakken. Første- samt sidstnævnte emergeny room der, hvor hun største forandringer samt tilføjelser har mulighed for mærkes, samt især karrieredelen har fået et velfortjent kig i sømmene.

Forhåbentligt ser mire et større udvalg af keep samt spillere i hun kommende udgaver, da tiltaget helt bestemt emergeny room værd in bygge videre på. Det emergeny room nemlig lidt en skam, in hun eneste muligheder with regard to in benytte kvinderne emergeny room i en "international turnering" samt hun klassiske venskabskampe.

Med dette års udgave har FIFA endnu engang slået quick, in det emergeny room fodboldspillet until det brede publikum, samt kongen af fodbold-simulatorer. Vanen tro har det hun rigtige klub- samt spillerlicenser, således in alt føles virkeligt, samt atmosfæren tilbyder en følelse af, in guy ser på en vaskeægte omgang fodbold. Det vil dog være en sport, der, på living room virtuelle top, altid vil finjusteres, samt det vil blive gjort until næste års udgivelse.

Det until trods emergeny room der ingen tvivl omkring, in FIFA 16 emergeny room living room bedste udgave af fodbolden i mange år, samt det emergeny room kun sundt with regard to alle, in tempoet emergeny room skruet lidt ned.